Garanti BBVA Filo’nun hizmet kalitesini müşterilerimizin olumlu ya da olumsuz görüş ve önerilerini dikkate alarak durmadan yükseltiyoruz. Müşterilerimizin her zaman çok daha iyi hizmet alması için iş süreçlerimizi, değişen müşteri ihtiyaçlarına uygun şekilde güncelliyoruz.
Sizlere sunduğumuz tüm ürün ve hizmetlerin yüksek standartlarda olması için durmadan çalışıyoruz. Zaman zaman yaşanan aksaklık ya da olumsuz durumlarda bizleri anında bilgilendirmenizi bekliyoruz. Bize ulaşan şikayetlerinizle, ürün ve hizmetlerimizi daha da geliştiriyor, sorunun tekrarlamaması için gerekli önlemleri alıyoruz.
Müşteri Memnuniyet Birimimiz ile vakit kaybetmeden şikayetinizi takibe alıyor, sorununuzu Garanti BBVA Filo Müşteri Memnuniyeti İlkelerimiz kapsamında çözüme kavuşturuyoruz.
Mutlu Müşteri Hattı’na ilettiğiniz her şikayeti kaydediyoruz.
Şikayetinizi tarafsız bir şekilde değerlendiriyoruz.
Gerekli tüm araştırmalar yapılarak en kısa sürede çözüm üretiyoruz.
Çözümün ardından sizi bilgilendiriyoruz.
Memnuniyetinizi sürekli olarak artırabilmemiz ve kalıcı hale getirebilmemiz için Mutlu Müşteri Hattımızdan bize anında ulaşın.
Bize Yazın
444 1 439 (Hafta içi 08:30-17:30)