MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

Yüksek standartlardaki ürün ve hizmetlerimizi eksiksiz şekilde müşterilerimize ulaştırmak ve memnuniyetlerini sürekli kılmak için Müşteri Memnuniyeti İlkelerimiz’i koşulsuz yerine getiriyoruz.

İLKELERİMİZ

Müşterilerimize her zaman en üstün kaliteyi sunabilmek ve koşulsuz müşteri memnuniyetini sağlayabilmek amacıyla Garanti BBVA Filo, Müşteri Memnuniyeti İlkelerini benimser ve bu doğrultuda hareket eder.

  • Müşteri, en önemli varlık sebebimizdir.
  • Müşteri, yeni Müşteri kazandırma ya da kaybettirme ihtimali olan kişidir.
  • Müşteri, ihtiyaçları tespit edilerek kendisine her zaman özen gösterilmesi gereken kişidir.
  • Müşteri, ürün veya hizmet sattıktan sonra da sürekli memnun edilmesi gereken kişidir.
  • Müşteri Memnuniyeti, fark yaratmak, rakiplerin önünde yer almak, büyümek ve kâr etmek için şarttır.
  • Her Müşteri, kaliteli hizmet alma hakkına sahiptir.
  • Tüm Garanti BBVA Filolular, Müşteri Memnuniyetini oluşturmakla yükümlüdür.
  • Her müşteri “Garanti BBVA Filo Müşterisi”dir. Başka firma, bölge ya da portföyün müşterisi olduğu gerekçesiyle, müşterilere sunulacak hizmet kalitesinden taviz verilemez.
  • Müşteriyi zamanında bilgilendirmek ve doğru kişiye / kanala yönlendirmek, müşteri memnuniyetinin en öncelikli koşuludur.
  • Her müşteri, kullandığı ürün ve hizmetle ilgili şikayet etme hakkına sahiptir.